SAAS/IAAS/PAAS

Hoe u meer betalende gebruikers krijgt en uw reputatie als expert opbouwt

Wat doet u om te zorgen dat gebruikers overstappen op de betaalde versie?

Duimen?

40 tot 60% van de gebruikers die zich registreren voor de proefversie van software keren nooit terug om de volledige versie aan te schaffen.


Highscore Copywriting kan u helpen om meer gebruikers te overtuigen om te upgraden.

Herkent u dit?

  • U wil dat meer gebruikers van de proefversie overstappen op de volledige versie.
  • Of dat ze een duurder abonnement nemen.
  • U wil meer volgers op sociale media.
  • U wil dat mensen uw bedrijf zien als expert.
  • En dat uw software of app de juiste toon heeft om uw doelgroep te bereiken.
 

Een bedrijf als het uwe heeft zijn eigen specifieke problemen. U hebt bijvoorbeeld veel geïnvesteerd in de ontwikkeling van uw app, software of platform, maar de verkoop valt tegen.

Het is een kunst op zich om potentiële kopers te overtuigen van de waarde van uw project.

Hoe goed uw product ook is, u moet mensen eerst zien te overtuigen dat het de moeite waard is om een onbekend programma te downloaden op hun pc, om hun persoonsgegevens door te geven aan een onbekend bedrijf, om u een kans te geven voordat u ze kunt omver blazen met wat uw oplossing allemaal kan!

U hebt uw deel gedaan. Highscore Copywriting neemt het hier over.

Conversiecopywriting is waarschijnlijk de sterkste verkoopstool die u kunt gebruiken.

Waarom?

Omdat we vertrekken van de essentie van uw boodschap. Namelijk: waarom uw software of dienst zo waardevol is voor uw potentiële klanten.

Vervolgens geven we uw boodschap de juiste vorm.

Met een combinatie van inzicht in de problemen van uw lezers, rake argumenten, psychologische triggers en de juiste hoeveelheid tekst op de juiste plaats raken uw lezers sneller overtuigd dat u ze kunt helpen.

Het is een kunst om de juiste argumenten op het juiste moment te door te geven, met de juiste toon, de juiste lengte.

Het zou zonde zijn als u zou gokken en zo kostbare potentiële klanten zou kwijtraken.

Highscore Copywriting volgt de geteste methodes om uw gebruikers aan te spreken en te overtuigen.

Ze klikken, ze kopen.

Benut de kracht van conversiecopywriting en maak uw bezoekers en volgers even enthousiast over uw aanbod als u zelf bent!

Teksten met impact

Customer onboarding

De eerste indruk is onuitwisbaar. Als u uw potentiële klant vraagt om zijn persoonsgegevens in te vullen, moet hij u vertrouwen. En als hij zich herkent in uw welkomstmail, smeedt u onmiddellijk een sterke band. Er is geen betere basis voor een lange en goede vertrouwensrelatie.

Verkoopspagina's

Profiteer van de kennis die grote bedrijven hebben opgedaan om uw eigen verkoopspagina's te optimaliseren. Een combinatie van psychologische triggers, een functionele en geteste indeling van de tekst en andere best practices leiden tot een stijging van de verkoop.

Apps

Of u nu voor kort en krachtig kiest of voor een tikje humor, de gebruiksvriendelijkheid en de aantrekkingskracht van uw app staat of valt met de teksten en de interfacestrings. En hoe goed uw app ook is, ze wordt alleen gedownload als de korte beschrijving overtuigend genoeg is.

Autoresponders

Autoresponders kunnen veel omzet opleveren... als ze geopend en gelezen worden, en dat is vaak niet het geval. Val op in de overvolle mailbox van uw lezer en overtuig hem om naar uw website te klikken of bouw een sterke relatie op voor de toekomst.

Blogposts

Hoeveel tijd hebt u al besteed aan het schrijven van blogposts, hopend op veel likes en shares? En was het resultaat teleurstellend? Het kan ook anders. Een goed gekozen titel wekt de nieuwsgierigheid van uw lezer en overtuigt hem dat hij iets zal bijleren.

Posts op sociale media

Val op in de tijdlijn van uw potentiële klant. Overtuig hem van uw expertise. Zorg dat hij uw post een like geeft, uw bericht deelt en uw pagina volgt. Zorg dat hij de link volgt naar uw website of meer informatie vraagt. Kijk hoe de lijst met reacties groeit en mensen over uw product nadenken.

Productlanceringen

Niets is zo delicaat als een productlancering. U krijgt maar één kans om de potentiële gebruiker te overtuigen. En al investeert u veel geld in uw marketingcampagne, als de lezer niet onmiddellijk overtuigd is, klikt hij niet op uw link en zal hij nooit ontdekken hoe baanbrekend uw product wel niet is.

Nieuwsbrieven

De beste doelgroep zijn uw bestaande klanten. U hebt ze al eens overtuigd om te kopen, dus is de kans groot dat ze terugkeren. Hou hen op de hoogte, zorg dat ze zich betrokken voelen als lid van uw community, wek hun nieuwsgierigheid en doe hen klikken.

Websiteteksten

Uw website kan een veredelde catalogus zijn, maar u hebt waarschijnlijk liever een krachtige verkoopstool. Als uw landingspagina's best practices volgen zal uw conversiepercentage stijgen. En benut de kracht van uw pagina "Over ons", die na de homepagina het vaakst wordt gelezen.

Neem vrijblijvend contact op en ontdek wat mogelijk is voor uw bedrijf.

Wilt u ook dat uw potentiële klanten tot het einde van de pagina lezen? Neem snel contact op!