Val op in de massa
Doeltreffende conversie-copywriting,
aangepast aan uw bedrijf, uw sector, uw potentiële klant.
Marketingteksten waarmee u zich kunt onderscheiden van de concurrentie
Conversie-copywriting aangepast aan uw lezer
Hoe vertrouwd is uw lezer met uw bedrijf en uw aanbod?
De beroemde Copywriter Eugene Schwartz onderscheidt vijf fasen:
The most aware: uw potentiële klant kent uw product of service en moet alleen nog weten wat u op dit moment aanbiedt.
Product-aware: uw potentiële klant weet wat u verkoopt, maar weet niet of uw product of service bij hem past.
Solution-aware: uw potentiële klant weet welk resultaat hij wil boeken, maar weet niet dat uw product of service daarvoor kan zorgen.
Problem-aware: uw potentiële klant weet dat hij een probleem heeft, maar weet niet dat er een oplossing voor bestaat.
Completely unaware: uw potentiële klant is zich er nog niet van bewust dat hij een probleem heeft dat u kunt oplossen.
Voordat één letter op papier wordt gezet, bepalen we eerst in welke fase uw lezer zich bevindt, aangezien dat bepalend is voor de inhoud.
Klik hier voor de eerste stap naar een hogere omzet.
Neem vrijblijvend contact op en ontdek wat mogelijk is voor uw bedrijf.
Wilt u ook dat uw potentiële klanten tot het einde van de pagina lezen? Neem snel contact op!